"Ik heb nog nooit voor zo'n grote groep gestaan, ik ga het gewoon proberen!"
Deze uitspraak horen wij vaak de laatste tijd en misschien herken jij dit ook wel? Het leuke is dat sprekers dan alsnog toezeggen om te komen shinen op ons podium in de Deel. Alleen al voor eigen groei en ontwikkeling is het een goede stap om jezelf zo te stretchen en iets te doen wat je nog niet eerder hebt gedaan.
Bij een ander lijkt het zo makkelijk
Je begint ermee en dan merk je dat het nog niet zo soepel gaat als je zou willen. Iedereen heeft toch wel die ervaring? Dat je naar een ander kijkt en denkt "Dat kan toch niet zo moeilijk zijn?" Totdat je het zelf gaat doen, voor het eerst... Dan blijken er veel dingen te zijn waar je allemaal tegelijkertijd aan hebt te denken. Om vervolgens achteraf te beseffen dat je alsnog het belangrijkste vergeten bent om te vertellen 😉.
Herken je dat? En zou jij ook wel wat gemakkelijker voor een grote groep willen staan spreken? Of nog leuker, de lachers op de hand krijgen, omdat je totaal ontspannen je verhaal weet te vertellen en daarin zelfs heel grappig bent?
Jouw kennis is goud waard
Wist je trouwens ook dat er goede verdienmodellen zijn als je goed kunt presenteren? Bijvoorbeeld het trainen van mensen in jouw passie, wat je kunt overbrengen op anderen. Jouw kennis is immers veel geld waard en door dit goed te presenteren is het mogelijk om een extra inkomen op te bouwen. Hoe gaaf is dat?
Training
Tijdens de tweedaagse Presentatie & Netwerk training leren we je alle kneepjes van het vak. We combineren de theorie met het direct toepassen in de praktijk. In een aantal simpele stappen bouwen we samen jouw verhaal op, integreren we daarin de metaforen en universels, bouwen we de spanning op met afgebroken cliffhangers, zetten we de stemming neer met taal en lijf en maken we gebruik van handige taalpatronen waardoor het publiek de boodschap goed kan ontvangen. En nog belangrijker, lang zal blijven herinneren.
Er is zoveel te delen over presenteren dat twee dagen en een avond eigenlijk te kort zijn. Aan de andere kant weer meer dan genoeg om een flinke stap te zetten als je altijd al de wens had om jouw boodschap over de bühne te brengen.

Wat de vorige deelnemers erover vertelden:
John Oosterink: "Ik heb geleerd met meer ontspanning en vertrouwen te presenteren en daarmee vooral meer effectief met het publiek te communiceren. Eén van de leukste en nuttigste trainingen die heb gevolgd."
Dorien Kersten:Â "Het was leerzaam, uitdagend en in een bijzondere setting. Ik heb meer geleerd over je ruimte innemen en hoe, spreken in hypnotische zinnen en netwerken."
Werner van Loon:Â "Intensieve training die je uit je comfortzone haalt en jezelf in de spiegel laat kijken. Erg leerzaam. De training is leuk, interessant, intensief, grensverleggend, leerzaam, confronterend, opbouwend voor je zelfvertrouwen, gezellig en leuk... had ik dat al gezegd?"
Wil jij ook een ster op het podium worden? Bij Great Property Experience maken wij graag sterren van sprekers. En natuurlijk van investeerders, want als jij jouw boodschap effectief weet over te brengen, krijg je veel gemakkelijker investeerders mee, de gunfactor en komen deals sneller naar je toe. Als je tenminste weet hoe je dit kunt overbrengen...
Dit en nog veel meer tijdens de tweedaagse Presentatie & Netwerk training.