Onmisbare trainingen voor succesvolle Black Badges
Hoe kom ik aan OPM en panden?
Tijdens jouw vastgoedreis kom je situaties tegen die vragen om specifieke kennis en vaardigheden. Een veelgestelde vraag is bijvoorbeeld: "Hoe kom ik aan OPM?" En de vervolgvraag is dan vaak: "Hoe presenteer ik mijn voorstel aan potentiële investeerders?" Maar ook waar en hoe je panden vindt die passen bij jouw strategie. "Wat is mijn strategie eigenlijk? En hoe ga ik om met tegenslag? Of hoe weet ik precies wanneer ik mijn doel(en) heb bereikt?" Maar misschien zelfs wel waarom je eigenlijk in het vastgoed wilde? Een antwoord op al deze vragen ligt nu voor jou voor het oprapen.
Speciale trainingen voor 2e en 3e jaars Black Badges
We hebben dan ook dit jaar nog twee keer (oktober en november) deze trainingen in de aanbieding voor ALLE Black Badges. Ook voor diegenen die allang in het Black Badge For Life programma zitten, willen we deze nog dit jaar gratis aanbieden. Zelfs als je al geweest bent of nog nooit bent geweest, kom en deel mee:
Klik hier voor de Strategie training
Klik hier voor de Mindset & Doelen stellen training
Klik hier voor de Fast Start & Proranq training
Klik hier voor de Pitch & Presentatie training
Klik hier voor In drie stappen naar je passie

Waarom?
Heel simpel omdat deze trainingen ontzettend goed gewaardeerd worden, maar niet druk bezocht worden! Dat vinden we dus jammer, want we weten uit ervaring dat deze trainingen de basis of de doorstart zijn voor ieders succes. Net als de mindset training van Pieter: In 3 stappen naar je passie. Dit is de vijfde bassistraining die GPE aanbiedt als onderdeel van de Black Badge reis.
Vrijmiborrel als flitsende start of extra boost
We hebben deze donderdag trainingen nu verplaatst naar de vrijdag, zodat deze kunnen worden afgesloten met een vrijmiborrel, ofwel een netwerkmoment in de boeren BARRR.
Waardevolle trainingen op een unieke locatie met gelijkgestemde, leuke mensen
Dus, nu staat de 3e vrijdag van de maand in het teken van deze extra trainingen speciaal ontwikkeld om Black Badges een flitsende start te geven of juist een extra boost te geven als zij al tijden geleden zijn gestart. Sommigen noemden dit zelfs een "re-animatie" van hun Black Badge deelnemerschap. Want, soms staat het leven in de weg en raakt de vastgoedreis naar de achtergrond.
Fast Start & Proranq en Pitch & Presentatietraining op vrijdag 21 oktober
Aankomende vrijdag geven Brahim en Tobias de Proranq training in de ochtend. Tussendoor serveren we een fijne boerderij lunch en in de middag leert Pieter jou de fijne kneepjes van het vak als het gaat om pitchen van jouw voorstel voor OPM.
Strategie training & Mindset & Doelen stellen training op vrijdag 18 november
In de ochtend geeft Pieter dé Strategie training waardoor je jouw vastgoedstrategie kunt bepalen, herijken of finetunen. Deze training wordt enorm gewaardeerd om het delen van de vele praktische kennis en ervaringen.
In de middag staat de Mindset & Doelen stellen training op het programma van Mireille. Met haar kom je langs jouw obstakels, via jouw hulpbronnen weer terug bij jouw doel. En nog belangrijker, jouw allesbepalende motivatie om überhaupt deze vastgoedreis te maken. Deze kun je goed gebruiken wanneer tegenslag zich onderweg aandient. Soms raakt dit in de vergetelheid of naar de achtergrond en dan wordt het succes behalen minder makkelijk.
Consumeer met HOOFDLETTERS
Maak gebruik van deze unieke kans in de laatste maanden van dit jaar. We bieden deze trainingen nu speciaal en gratis aan voor elke Black Badger, dus ook als je al eerder bent geweest of nog helemaal nooit bent geweest. Het is nooit te laat voor een nieuwe kans.
Klik hier voor de Strategie training
Klik hier voor de Mindset & Doelen stellen training
Klik hier voor de Fast Start & Proranq training
Klik hier voor de Pitch & Presentatie training
/Klik hier voor In drie stappen naar je passie